2015年9月4日 星期五

Carmen & Chris (Pregnant)

好多謝Carmen 對我既欣賞同支持,好遺憾你的big day撞期我不能幫你完成, 令你不開心,但Pregnant 相 carmen 仍然希望由我拍攝,我都被你既誠意感動,我會盡力去完成,

Pregnant 相還在努力練習中,還未好好掌握及將自己影法溶入在內,還有很長時間需要練習及思考如何才能拍得好,好多謝一直給我拍攝既朋友及客人,謝謝你地不介意給我練習,多謝大家,^^

Couple : Carmen Yeung & Chris
Makeup Artist : Mandyuen Makeup School
Photographer : Kay Chu
Kay Chu Production



















沒有留言:

張貼留言